دسته‌بندی نشده

روغن کتان منبع غنی امگا 3

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که نام کتان یا روغن کتان خالص را کمتر شنیده یا اصلا نشنیده باشید و یا مانند بسیاری از افراد جامعه با شنیدن نام کتان یاد غذای پرندگان افتاده باشید، البته درست است از کتان برای غذای پرندگان نیز استفاده می شود ولی شاید اگر از خواص این دانه جادویی و محتویات آن آشنا بودید بیشتر ترجیح می دادید خودتان از روغن خالص آن استفاده کنید به جای آنکه به پرنده تان بدهید.

در این نوشتار می خواهیم شما را با روغن خالص کتان یا کتان سرخ بیشتر آشنا نماییم. شما همچنین می توانید جهت خرید روغن کتان خالص و یا انواع روغن های گیاهی صد در صد خالص و اصل همچون روغن آرگان اصل، روغن سیاهدانه اصل، روغن کنجد خالص، روغن بادام شیرین خالص، روغن نارگیل خالص و … به بخش فروشگاه صنم گل مراجعه فرمایید.

اولین چیزی که با شنیدن نام کتان در ذهن انسان تداعی می شود نوعی پارچه یا همان پارچه های کتانی می باشد. دانه کتان از گیاهی با همین نام گرفته می شود که از دیرباز از آن برای تولید پارچه استفاده می شده است. این گیاه در منطقه مدیترانه بیشتر رواج داشته است. از روغن حاصل از دانه های در مصارف غذایی استفاده های فراوانی می شود و البته مزایای دارویی بسیاری نیز دارد.

همه ما میدانیم که بدن انسان نیاز ضروری به اسیدهای چرب بخصوص امگا 3 دارد و برای تامین این ماده مهم همیشه توصیه به خوردن انواع ماهی ها شده است امام کمتر کسی می داند که روغن کتان سرخ خالص منبع بسیار غنی و یا به عبارت دیگر بمب امگا 3 می باشد.

بسیاری از گیاه خواران برای تامین نیاز بدن خود به امگا 3 با خرید روغن کتان خالص و خوردن آن این نیاز ضروری بدن را تامین می کنند.

از دیگر خواص روغن کتان خالص و طبیعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روغن کتان اصل موجب تقویت سیستم گوارشی می شود.
  • روغن کتان خالص علائم پیری پوست را کاهش می دهد.
  • روغن کتان خالص هورمون ها را تنظیم می نماید.
  • روغن کتان خالص موجب لاغری بدن می شود.

شما می توانید با خرید روغن گیاهی کتان از فروشگاه صنم گل با خیال راحت از مزایای روغن کتان استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید