دسته‌بندی نشده

کرم مرطوب کننده صنم گل راه حلی برای خشکی پوست

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از خشکی پوست خود رنج می برید و دنبال یک راه حل ساده می باشید با ما همراه باشید تا شما را با کرم گیاهی مرطوب کننده پوست صنم گل آشنا کنیم این کرم حاوی خالص ترین روغن های مخصوص برای تقویت و نرم کنندگی پوست شما می باشد.

پوست ما نیز مانند سایر اعضای بدن نیاز به رسیدگی داشته و برخلاف تصور بسیاری از مردم مبنی بر اینکه پوست مراقبت خاصی ندارد نه تنها نیاز به مراقبت دارد بلکه نیاز به تغذیه و توجه جدی دارد. همانگونه که میدانید بعضی از انواع روغن های خالص گیاهی دارای خواص نرم کنندگی و تغذیه پوست بوده و از دیر باز برای نرم کنندگی پوست دست و صورت از آنها استفاده می شده است. روغن های خالص گیاهی همچون روغن نارگیل، روغن بادام شیرین از معروفترین این روغن های گیاهی می باشد اما در منابع طب سنتی روغن های خالص دیگری نیز برای تغذیه پوست معرفی شده است.

اما شما فرض کنید برای مراقبت از پوستتان هرروز بخواهید چندین مدل روغن خالص را بر روی پوست خود مالیده و ماساژ دهید هر روغنی با عطر متفاوت!!!! اگر فرض کنیم این کار امکان پذیر باشد پوست ما بغیر از روغن های خالص نیاز به رطوبت کافی نیز دارد تا خشک نشده و در کمال سلامتی باشد. ما در مجموعه تخصصی صنم گل با تحقیق گسترده اقدام به تولید کرم گیاهی مرطوب کننده پوست و صورت نموده ایم که حاوی همه روغن های خالص گیاهی مورد نیاز پوست شما و همچنین پایه کرم مرطوب کننده و آبرسان می باشد.

کرم گیاهی صنم گل در عطر های خوش بوی متنوع تولید شده و به سرعت جذب پوست شما شده و بدون چرب کردن رنج آور پوست شما حس لطافت و تازگی خاصی را به پوست شما می دهد.

شما هم اکنون می توانید با مراجعه به فروشگاه صنم گل به صورت مستقیم اقدام به خرید این محصول ویژه نمایید شما هم چنین می توانید انواع روغن های خالص گیاهی مورد نیاز خود را از جمله روغن آرگان خالص، روغن سیاهدانه خالص، روغن نارگیل خالص، روغن سیاهدانه خالص، روغن خشخاش خالص، روغن بادام شیرین خالص، روغن بادام تلخ خالص و … را به صورت مستقیم خریداری نمایید.

 

 

کلمات کلیدی:

فروش روغن، خرید روغن، روغن گیاهی، آرایشی، آرایشی بهداشتی، روغن آرگان، روغن سیاهدانه، روغن نارگیل، روغن بادام شیرین، روغن بادام تلخ

دیدگاهتان را بنویسید