دسته‌بندی نشده

بادام شیرین و خواص روغن خالص آن

بادام شیرین یکی از دانه های خوشمزه و سرشار از مواد مغذی می باشد که با طعم شیرین و دلچسب آن جزو خوراکی های خوشمزه همه مردم دنیا بخصوص ما ایرانی ها بوده که جزو جدایی ناپذیر پذیرایی مناسب های خاص ما ایرانی ها مانند شب چله و عید نوروز می باشد. اما این دانه اعجاب بر انگیز علاوه بر خواص تغذیه ای و درمانی فراوان خود فواید و خواص فراوانی در حوزه پوست، مو، زیبایی و به عبارت دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی دارد. در این نوشتار می خواهیم شما را با برخی از مهمترین این خواص آشنا کنیم.

روغن بادام شیرین خالص در فرایند روغنگیری از دانه های بادام شیرین تهیه می شود. در این فرایند با فشردن دانه های بادام روغن خالص آن جداسازی شده و پس از فرایند جداسازی ذرات ریز بادام موجود در روغن در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. روغن بادام خالص و طبیعی رایحه بسیار خوبی داشته و از آن در خوشبو کننده ها و همچنین تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می گردد. همچنین از دیگر کاربردهای ویژه روغن بادام خالص استفاده از آن در ماساژ درمانی و تکسین دردهای عضلانی می باشد که در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد.

قبلا از ارائه توضیحات کامل در مورد خواص روغن بادام شیرین ذکر این نکته ضروری است که علی رغم خواص بسیار روغن بادام شیرین، خرید یک روغن بادام خالص و بدون افزدونی اهمیت بالایی دارد چون هرگونه محصول دارای ناخالصی و یا آلودگی می تواند به سلامت پوست و موی شما ضرر های جبران ناپذیری بزند. ما در شرکت رویش سبز اقتصاد و با برند تخصصی صنم گل اقدام به فروش انواع روغن های خالص گیاهی با کیفیت صد در صد خلوص و به صورت تضمینی نموده ایم. شما هم اکنون می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه صنم گل اقدام به خرید انواع روغن ها از جمله روغن نارگیل خالص، روغن بادام تلخ خالص، روغن آرگان خالص، روغن سیاهدانه خالص، روغن خشخاش خالص، روغن کنجد خالص و … نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید