دسته‌بندی نشده

تقویت ساقه مو با سرم تقویت ساقه ی موی صنم گل

مو یکی از مهمترین فاکتورهای ظاهری هر فرد می باشد و کمتر کسی از جامعه بشری هست که برای موهای خود ارزشی قایل نباشد. اما بسیاری از افراد با مشکلات مو از جمله ریزش، کم پشتی، نازک شدن ساقه موها و … دست و پنجه نرم می کنند.

بر خلاف تصور بسیاری از ما، مو نیز یک عضو زنده از بدن می باشد که نیاز به تقویت، رسیدگی و غذا رسانی دارد. اگر شما هم بخاطر مشکلات مو به متخصص پوست، مو و زیبایی مراجعه کرده باشید حتما داروهایی همچون آمپول بیوتین، قرص هیرویت، زینک، زینک پلاس و … را برای شما تجویز نموده اند. این داروها همه مواد مکمل مورد نیاز برای رشد و تقویت مو رادر بدن شما زیاد می کنند. اما ممکن است عوارض ناخواسته ای داشته و یا بعد از قطع مصرف، مجددا مشکل شما به وضعیت اول خود بازگردد.

اما راه حل چیست؟

در کنار داروهای شیمیایی موجود برای رفع مشکلات مو، طب سنتی نیز به کمک آمده و را حل های موثری را پیش پای متقاضیان این حوزه قرار داده است. تقریبا در همه منابع طب سنتی اثر داروها و روغن های گیاهی همچون روغن کندش، سیاهدانه،  مورد، رزماری و … بمنظور تقویت مو ثابت شده است.

 ما هم در مجموعه تخصصی صنم گل با بهره گیری از مقالات و منابع معتبر علمی در حوزه طب سنتی و گیاهی، کار شما را راحت کرده و سرم تقویت  موی صنم گل را با ترکیب بهترین و خالص ترین روغن های گیاهی با فرمولاسیون کاملا تخصصی تولید و برای استفاده شما عزیزان آماده نموده ایم. این سرم با خواصی همچون تقویت فولیکول های مو، پرپشتی مو، افزایش رشد موها، رویش مجدد موها، افزایش ضخامت تارهای مو و … در فروشگاه صنم گل آماده ارائه به شما عزیزان می باشد.

همین الان میتوانید  به فروشگاه صنم گل رفته و با خیال آسوده محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید