قوانین جمهوری اسلامی ایران

برای تمام مشتریان عزیز سایت صنم گل وابسته به شرکت رویش سبز اقتصاد، قابل ذکر است که تمامی فعالیت های این سایت تحت قوانین و شرایط جمهوری اسلامی ایران ، تجارت الکترونیک و حقوق مصرف کنندگان می باشد .

ارتباطات بین مشتری و صنم گل

روش های ارتباط با مشتری در مجموعه صنم گل شامل تماس تلفنی، ارسال ایمیل و ارسال پیامک می شود. در هر خرید شما از سایت محصولات آرایشی و بهداشتی و روغن های گیاهی صنم گل ، جزئیات مربوط به ارسال محصول توسط تماس تلفنی و یا ارسال پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. همچنین اگر شما در خبرنامه صنم گل عضو شوید ، هر بار که مطلبی جدید در سایت قرار می گیرد برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد که شما می توانید به راحتی این عضویت در خبرنامه را لغو کنید در هر بار که ایمیل ارسال شود گزینه‌ای در پایین صفحه موجود می باشد که در مورد تمایل شما به دریافت خبرنامه سوال می‌کند و شما با پاسخ نه به این سوال می‌توانید عضویت خبرنامه را لغو کنید .

ایجاب و قبول سفارش

همانند محیط سنتی و فیزیکی، در محیط الکرونیکی نیز هرگونه معامله که انجام می‌گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می‌باشد. طبق ماده 183 قانون مدنی، عقد یا قرار داد عبارتست “یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد برابری نمایند و مورد قبول آن‌ها باشد. بر همین اساس، قرار الکترونیکی نیز قداری است که از طریق‌ ” داده پیام” منعقد می‌گردد. ایجاب به معنی پیشنهاد یک معامله به شخص دیگری می‌باشد، به نحوی که اگر این پیشنهاد مورد قبول واقع گردد، عقد منعقد می‌گردد. قبول نیز به معنای پذیرفتن و اعلام رضایت به ایجاب ایراز شده می‌باشد، بنابراین ایجاب و قبول به معنای عقد قرار داد می‌باشد، لذا هنگامی که مشتری سفارش خود را نهایی می‌کند، قرار داد منعقد شده و ملزم به پرداخت آن است.

روش‌های پرداخت

مشتریان ساکن شهر تهران می‌توانند وجه سفارش خود را از طریق آنلاین و یا پرداخت در محل- از طریق دستگاه پوز- پرداخت نمایند. مشتریان ساکن سایر شهرها کل وجه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

روش‌های ارسال سفارش

سفارش‌ها در تهران، به صورت پستی و یا پیک ارسال می‌گردد و سایر شهرهای استان تهران و باقی استان‌ها، سفارش‌ها توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران باربری و ارسال می‌گردند. مشتریان ساکن تهران قادر هستند روز و ساعت تحویل کالای خود را با هماهنگی بخش فروش سایت صنم گل مشخص نمایند اما سایر شهرها به دلیل ارسال توسط شرکت پست نمی‌توانند روز و ساعت تحویل کالای خود را تعیین کنند.

مدت زمان تحویل سفارش

مدت زمان تحویل سفارش در شهر تهران بسته به نوع سفارش و میزان موجودی از  24 ساعت الی 72 ساعت  و در سایر شهرها برابر 2 تا 7 روز کاری می‌باشند.

با توجه به اهتمام تیم تخصصی صنم گل در ارائه انواع محصولات در تازه ترین زمان تولید، برخی از محصولات بخصوص انواع روغن های خالص گیاهی، بین 1 الی 2 روز کاری زمان جهت تولید، تسویه و بسته بندی زمان نیاز داشته که به زمان تحویل اضافه خواهد شد.

هزینه ارسال

هزینه ارسال با پست 15000 هزار تومان می باشد و برای بسته های شهر تهران در صورت درخواست ارسال با پیک هزینه بر اساس مبلغ اعلامی شرکت های تاکسی اینترنتی محاسبه خواهد شد.

شرایط ضمانت و بازگشت محصول

در صورتی که کالای ارسال شده دارای شکستگی یا کالای فرستاده شده مغایرت با محصول مورد نظر داشته باشد، مشتریان عزیز می‌توانند ضمن اطلاع مشکل خود می‌توانند یا پول خود را باز ستانند و یا اینکه فرصت دهند تا محصول مورد در اولین فرصت برای‌شان ارسال شود. گفتنی است این مرجوعیت باید در طی 48 ساعت پس از خرید برای ساکنین تهران و در یک هفته برای باقی شهرها باشد. ضمانت بازگشت یکی از خدماتی است که صنم گل با افتخار برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است.

ما از کیفیت محصولات خود مطمئن هستیم پس با خیال راحت خرید کنید.

قوانین بخش نظرات

در سایت امکان بحث و قرار دادن نظر ، پیشنهادات و سوالات فراهم شده‌است. در این زمینه کاربران موظف هستد که از درج هرگونه مطالب غیر اخلاقی، سیاسی، افترا آمیزو تهدید کننده حریم خصوصی افراد به طرز جدی خودداری کنند. در غیر این صورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان خواهد بود و صنم گل هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

حق مالکیت مادی و معنوی

کلیه محتوای سایت صرفا متعلق به فروشگاه صنم گل وابسته به شرکت توسعه مهندسی رویش سبز اقتصاد بوده و هرگونه کپی‌بردلری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز، غیر مجاز و پیگرد قانونی دارد.

جشنواره های تخفیف

مجموعه صنم گل در ایام خاصی بعضی از محصولات خود را با کد تخفیف به فروش رساند. دقت شود که اعتبار هر کد تخفیف در زمان مشخص آن است و پس از پایان آن زمان، کد تخفیف دیگر قابل اجرا نخواهد بود.

قیمت گذاری

صنم گل با حذف واسطه از معاملات سعی داشته که قیمت خود را برای رضایت مشتری، همیشه در سطح پایینی قرار دهد. به دلیل سیاست شرکت که مبتنی بر حفظ کیفیت است و با توجه به تغییر قیمت ارز، ممکن است قیمت محصولات افزایش یابند. این قیمت‌ها در سایت درج می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

لزوم آگاهی به قوانین

مشتری با دانش و آگاهی از این قوانین سفارش خود را انجام می‌دهد و لذا هرگونه ادعایی مبنی بر عدم اطلاع از قوانین فاقد وجاهت قانونی بوده و شرکت رویش سبز اقتصاد با برند تخصصی صنم گل مسئولیتی در برابر آن ندارد.

مسئولیت نحوه استفاده و خواص محصولات خالص روغنی صرفاً بر عهده مشتری بوده و می بایست قبل از خرید نسبت به مطالعه و کسب اطلاع از خواص روغن های خالص گیاهی از مراجع معتبر اقدام نماید. اطلاعات موجود در سایت صنم گل صرفا جهت راهنمایی بهتر می باشد و مسئولیتی برای این شرکت ایجاد نمی نماید.